POGLEDAJTE VIŠE

Stigao odgovor Denisa Stojnića Šerifu Konjeviću: "Pošto ti Šerife, zvani "korona party" i slični šutite..."

 


Nakon izjave Šerifa Konjevića za "Avaz", koji je kazao da bi volio da se Denis Stojnić bavi sportom, a da pravosudne institucije rade svoj posao u slučaju ubistva rahmetli Dženana Memića, sada se oglasio i sam Stojnić, sa odgovorom Konjeviću.


Podsjetimo, Stojnić je za magazin Start kazao da ga je Šerif poslije gostovanja na televiziji Face, 


- Šerifu zvanom "korona party", treba neko da objasni, da je baš taj problem što su ti pravosudni organi, koje on spominje napravili grešku i nisu radili svoj posao. I uhapsili su nedužne rome a istraga je krenula u pogrešnom pravcu.


A to je i gospodin pripadnik FUP-a Nermin Šehović i potvrdio, da je istraga od samog početka pogrešna. I da te podsjetim nešto, Šerife - korona party, ja otkako sam pravosudnim organima dao informacije u novembru mjesecu, dva mjeseca kasnije jedan od ubica ili pomagača je već uhapšen.


Pošto ti Šerife, zvani "korona party" i slični šutite, Muriz Memić čeka 5 godina na svoju pravdu i na ubice da se otkriju. A ti i dalje budi kućni prijatelj, slikaj se za Facebook i Instagram. Još nešto da znaš, Šerife - korona party, ja ne želim biti ničiji kućni prijatelj niti mi je stalo da budem kućni prijatelj. Moje je bilo da kažem šta imam i šta znam, da se ovaj slučaj konačno završi i ubice odgovaraju, a ima ih više. I o ovome slučaju se više ne zelim oglašavati, sada radi novi pošteni tužilac Ćazim Hasanspahić i istraga je krenula ispočetka - kazao je Stojnić. 


Stigao odgovor Denisa Stojnića Šerifu Konjeviću: "Pošto ti Šerife, zvani "korona party" i slični šutite..." Stigao odgovor Denisa Stojnića Šerifu Konjeviću: "Pošto ti Šerife, zvani "korona party" i slični šutite..." Reviewed by Sajo on veljače 10, 2021 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.