POGLEDAJTE VIŠE

"NAJEŽIM SE, UPOZNAO SAM MU CIJELU FAMILIJU": Takmičar iz Zvezda granda se oprostio od Momira Lukovca PORUKOM KOJA SLAMA SRCA

 Momir Lukovac (24), učesnik takmičenja "Zvezde Granda", tragično je  preminuo u utorak, njegov kolega Rajo Simonović oprostio se od njega potresnim riječima.

- Bila je jedna pjesma, da se naježim kad je čujem. Bila je još jedna pjesma, isto tako... Bilo je nekoliko takvih pjesama koje je iznio jedan pitom, prijatan i umiljat glas. A takav glas je mogao izaći samo iz duše, dobre, iskrene, vesele duše. Bio je momak koji je posedovao sve to. On nije bio muzičar i pjevač, već prvo čovjek, dobar čovjek i dobra duša, a tako mlad, pozitivan i iskren, velik! Nismo se mnogo družili, ali sam imao prilike da upoznam cijelu njegovu familiju i porodično su ostavili poseban utisak. Sarađivali smo, na svirkama, koncertima, televiziji. Uvijek je znao da me nasmije i da se nasmije - napisao je Rajo.

2541105-screenshot-1-ff

- Došao je momenat da zastanem i zapitam se kuda ide svet, vreme, ljudi. Zateknem sebe da ne znam progovoriti, misliti, pomjeriti se sa mjesta nekoliko minuta, sa očima punim suza, zbog njega koji nije više sa nama. Toliko toga bih napisao, ali neka ostane u meni. Žao mi je, ostaće velika greota i žalost za ovo što se dogodilo. Ostaće u lijepom sjećanju dobri Moca. Neka mu bude lak počinak - dodao je Simonović na svom Instagram profilu.

Sahrana pjevača koji nas je prerano napustio biće održana 22. aprila u 14 časova na groblju Šabov krug u Martinićima, prenosi "Kurir.rs".


"NAJEŽIM SE, UPOZNAO SAM MU CIJELU FAMILIJU": Takmičar iz Zvezda granda se oprostio od Momira Lukovca PORUKOM KOJA SLAMA SRCA "NAJEŽIM SE, UPOZNAO SAM MU CIJELU FAMILIJU": Takmičar iz Zvezda granda se oprostio od Momira Lukovca PORUKOM KOJA SLAMA SRCA Reviewed by Sajo on travnja 22, 2021 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.