POGLEDAJTE VIŠE

NAKON USPJEHA DŽEJLE I MAHIRA, MARIJA OTKRILA RECEPT ZA POBJEDU! Članovi žirija zanijemili: "Nije samo pjevanje, OVO JE UŽASNO VAŽNO"

 Marija Šerifović, koja je bila mentorka ovogodišnjem pobjedniku Zvezde Granda Mahira Mulalića, veoma je ponosna i otkrila je tajnu uspjeha svojih takmičara, budući da je i Džejla, pobednica 14. sezone, bila njena učenica.

2623551-whatsapp-image-20210627-at-1-21-11-am-ls

"Veoma je važno da verujete u sebe, užasno je važno da slušate mentora i da imate fokus tokom cijelog takmićenja, još nekoliko mojih skromnih tajni i to je to", otkrila je Šerifovićka, koja je rekla da je veoma umorna.

"Imala sam najveći broj kandidata, četrdesetak i svaki kandidat je imao isti status, identično minuta, i bilo je veoma važno da mi veruju. Mnogi su imali razne fantazije, sad ću ovo, sad ću ono, ali ne može. A ako me ne sluša onda moja uloga onda nema smisao i Džejla i Mahir su zaista bili odlični đaci i dali najviše", rekla je Marija.

2623549-whatsapp-image-20210627-at-1-21-12-am-ff

"Ja njih doslovno učim kako da govore, kako da se oblače i ponašaju, kako treba da se ophode prema ljudima, društvenim mrežama, sve je užasno važno", dodala je Mahirova mentorka i otkrila da će i sledeće sezone da bude u žiriju.

"Odradiću još jedno takmičenje, ali ne mora da pobijedi moj takmičar", nasmejala se Šerifovićka i dodala da su njene kolege iz žirija bile ubjeđene da će da pobjedi Mahir, ali da ona nije bila baš tako sigurna.

Izvor:Kurir


NAKON USPJEHA DŽEJLE I MAHIRA, MARIJA OTKRILA RECEPT ZA POBJEDU! Članovi žirija zanijemili: "Nije samo pjevanje, OVO JE UŽASNO VAŽNO" NAKON USPJEHA DŽEJLE I MAHIRA, MARIJA OTKRILA RECEPT ZA POBJEDU! Članovi žirija zanijemili: "Nije samo pjevanje, OVO JE UŽASNO VAŽNO" Reviewed by Sajo on lipnja 27, 2021 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.