POGLEDAJTE VIŠE

DJEVOJKA SA KOJOM SE DOPISUJEM VEĆ NEKO VRIJEME MI POČELA SLATI SVOJE SLIKE: Sve je bilo dobro dok mi nije poslala ZADNJU SLIKU, došlo mi muka, više joj SE NIKADA NISAM JAVIO

 DJEVOJKA SA KOJOM SE DOPISUJEM VEĆ NEKO VRIJEME MI POČELA SLATI SVOJE SLIKE: 


Sve je bilo dobro dok mi nije poslala ZADNJU SLIKU, došlo mi muka, više joj SE NIKADA NISAM JAVIO



cijeli chat; 

uneeee2

 

DJEVOJKA SA KOJOM SE DOPISUJEM VEĆ NEKO VRIJEME MI POČELA SLATI SVOJE SLIKE: Sve je bilo dobro dok mi nije poslala ZADNJU SLIKU, došlo mi muka, više joj SE NIKADA NISAM JAVIO DJEVOJKA SA KOJOM SE DOPISUJEM VEĆ NEKO VRIJEME MI POČELA SLATI SVOJE SLIKE: Sve je bilo dobro dok mi nije poslala ZADNJU SLIKU, došlo mi muka, više joj SE NIKADA NISAM JAVIO Reviewed by Sajo on srpnja 10, 2021 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.