POGLEDAJTE VIŠE

OGLASILA SE MARINA, DARKO JOJ POSLAO PORUKU: Kad ovo Barbara čuje, evo šta se desilo! MARINA IMA PORUKU I ZA BARBARU

p> Marina Gagić, bivša vjerenica Darka Lazića, progovorila je o njihovom odnosu i navela da nije istina da pokušava da se pomiri sa pjevačem.

- Naravno da nije istina da pokušavam da se pomirim sa Darkom. Ja sam ta koja je stavila tačku na naš odnos. Realno, zašto bih sada pokušavala da se pomirim sa njim - rekla je Marina za "Alo" i dodala da je u kontaktu sa Lazićem.

63053-darko-i-marina-fmob

- Mislim da se on potajno nada pomirenju, nije naporan, ali ništa specijalno ne pokušava. Šalje mi poruke i to je to, ali ja sam stavila tačku i nema šanse da se pomirimo - rekla je Marina.

Gagićeva je istakla da joj Darko nije rekao da ima novu djevojku, pjevačicu Barbaru Bobak.

- Meni je on rekao da nema djevojku, a šta je stvarno istina, ne znam. Ja mu želim sve najbolje. Koliko znam, nema djevojku, ne bi mi slao poruke da ima! Možda mu je samo koleginica - navela je Marina, koja je prokomentarisala i Barbarinu izjavu da je, prema rečima Darkove majke, ljepša od nje:

- Je l' ljepota sve? Pa dobro, neka je ljepša. Ja ne mislim da je ljepota bitna, bila sam sa Darkom i kada je imao 160 kila. On je sada možda dobio na samopouzdanju, ali što se mene tiče, ljepota nije sve.

(Blic.rs)


OGLASILA SE MARINA, DARKO JOJ POSLAO PORUKU: Kad ovo Barbara čuje, evo šta se desilo! MARINA IMA PORUKU I ZA BARBARU OGLASILA SE MARINA, DARKO JOJ POSLAO PORUKU: Kad ovo Barbara čuje, evo šta se desilo! MARINA IMA PORUKU I ZA BARBARU Reviewed by Sajo on srpnja 06, 2021 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.