POGLEDAJTE VIŠE

"Bio sam u jednom periodu jako siromašan.."



 "Bio sam u jednom periodu jako siromašan, dobio sam otkaz, dugovi, i ja i žena i djeca gladni itd.


Nikada neću zaboraviti jednu mladu djevojku koja me je na Badnjak odvela u dućan i kupila namirnice da ja i moja obitelj možemo imati lijepi Božić.


Na blagajni mi je falilo par kuna da platim dvije namirnice, i ona je to platila i onda me opet uvela u dućan i kupila puna kolica hrane i igračke mojoj djeci.


Sada sam stao na noge, i sve bi dao da saznam tko je ona, da joj se odužim. Stalno razmišljam o njoj.


Tko god da si, imali smo lijep Božić zahvaljujući tebi."


(Izvor: Ispvesti.com)



"Bio sam u jednom periodu jako siromašan.." "Bio sam u jednom periodu jako siromašan.." Reviewed by Sajo on rujna 02, 2021 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.