POGLEDAJTE VIŠE

Vic: Drugar iz školske klupe

 


Malo da se nasmijete: 


Sjedila sam u čekaonici kod zubara, pa sam primijetila i diplomu zubara i poznato mi ime i prezime. On je išao u moje odjeljenje i bila sam totalno luda za njim.


Međutim, kad sam došla na red i vidjela ga, kao da to nije bio on, već neki sijedi deda izboranog lica s debelim naočarima. Ipak, kad sam sjela u stolicu, nisam mogla da izdržim i pitala sam ga:




– Da li sta Vi išli u gimnaziju?


– Jesam, maturirao sam 1984. godine, otkud znate?


– Pa, bili ste u mom odjeljenju – odgovorila sam ushićeno.


Onda me je taj odvratni sijedi, ćoravi, izborani deda pitao:


– A šta ste predavali?


Vic: Drugar iz školske klupe Vic: Drugar iz školske klupe Reviewed by Sajo on studenoga 27, 2021 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.