POGLEDAJTE VIŠE

"Moj dečko je mladi nogometaš"

 Moj dečko je mladi nogometaš, nedavno je ušao u reprezentaciju i stvarno mu dobro ide.

Prije neku večer htjela sam mu reći da sam trudna i nekako zanimalo me šta će reći pa sam ga pitala, rekao mi je " trenutno mi dijete nije potrebno, imam druge stvari na koje se želim fokusirat, a dijete bi me samo omelo", toliko me to povrijedilo da sam preplakala tu noć, dobro sam razmislila i odlučila sam otić kod svojih, ujutro sam mu ostavila sliku ultrazvuka i poruke na kojoj je pisalo" trudna sam, dijete ću rodit sa ili bez tebe, a ti kad budeš znao šta i kako, javi se".


Par sati kasnije došao je i rekao da...

crying-1152x578

Moj dečko je mladi nogometaš, nedavno je ušao u reprezentaciju i stvarno mu dobro ide. Prije neku večer htjela sam mu reći da sam trudna i nekako zanimalo me šta će reći pa sam ga pitala, rekao mi je " trenutno mi dijete nije potrebno, imam druge stvari na koje se želim fokusirat, a dijete bi me samo omelo", toliko me to povrijedilo da sam preplakala tu noć, dobro sam razmislila i odlučila sam otić kod svojih, ujutro sam mu ostavila sliku ultrazvuka i poruke na kojoj je pisalo" trudna sam, dijete ću rodit sa ili bez tebe, a ti kad budeš znao šta i kako, javi se".


Par sati kasnije došao je i rekao da trebamo pričati, oči su mu bile prepune suza i nadala sam se da će prihvatiti dijete, a onda mi je rekoa da izvolim pobacit jer će on s novcima kupiti auto i srediti neke stvari, a da jedino šta može isfinancirati za tu bebu je pobačaj, ostala sam u šoku i odma ga ostavila.


Teško mi je i bit će mi, ali to je moje dijete i živjet će bez oca.


"Moj dečko je mladi nogometaš" "Moj dečko je mladi nogometaš" Reviewed by Sajo on srpnja 12, 2021 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.